8/30/10

Salam Kemerdekaan Ke 53 dari saya ;)

www.tips-fb.com

Salamualaik


Mungkin disebabkan aku anak askar,
salah satu bridget yang berjuang untuk negara
so darah perwira tue sedikit sebanyak mengalir dalam dada, ecececeh...
ape jadah ececeh pulak, aku bercakap benar neyh...
dari kecik sampai ke besau,
sebenarnya cita2 aku
adalah tentera laut,
boleyh pegang senapang,
tembak tentera Israel Zionis kat laut tuh,
tembak lanun2 laut,
bang bang bang bang...fuhhhhh...best seh * ko engat ko jadi askar, ko nak tembak owang jer ae tipah *
tapi bila bagitaw kat mak,
mak cukup terus terang gtaw yang,
mak ta harap anak2 pompuan ikut jejak langkah abah,
kakak dulu pown cita2nya nak jadi tentera udara,
bawak2 helikopter * kalau tak musti leh amik daun yang kat puncak pokok tue sendiri...huhuhu*
tapi mak ta bagi katanya bahaya,
bersabung nyawa macam abah dulu,
pas tue ta tetap kat umah,
nanti tinggal keluarga,
so...mak mintak aku jadi lecturer...
jugak berbakti pada negara

Tapi...

Tak kesahlah jadi ape pown,
tentera ker
cikgu ker
engineer ker
bagi aku sumenya berbakti pada negara,
berterima kasih jugak lah pada abah,
mungkin kerana semangat ketenteraan dea,
so kami adik beradik,
mempunyai semangat nasionalisme yang tinggi jugak...hehehehe
kalau ta pk kat BMI
musti aku da masuk pertandingan koir kebangsaan...huhuhu

So,
dikesempatan ini,
aku ucapkan kepada sume rakyat malaysia,
SELAMAT MENYAMBUT KEMERDEKAAN YANG KE 53
bersyukurlah atas keamanan dan kedamaian yang kita perolehi di bumi Malaysia ini

Nota kaki :
>> 31 bulan 8, 57...hari mulia negara ku merdeka...merdeka !! merdeka !! merdeka !! * semangat beb, semangat * !!


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!