8/19/10

Ruang Kedua - Marsha ft Julian Cely

www.tips-fb.com

Kau ingin bebas
Kau ingin lupakan
Kerna ku tahu dirimu yang terbaik
Ku ingin dicintai
Dicintai lagi
Aku pelajari kisah dukaku ini

Mampukah kita mula
Kisah yang tidak sudah
Yang ada cuma kesal
Yang kau tinggalkan

Korus
Biarlah ini terjadi
Ku yakin mengalah
Ini salahku
Ku pinta dari mu cintai aku
Agar aku masih lagi bisa berdiri

Pertahankan kasih sayangku
Walau kini hanya tinggal sengsara
Masih ku rasai bahang cinta kita
Ku mahu ruang kedua

Aku hargai saat bahagia
Cinta antara ku dan dirimu
Namun ku biar ia berlalu
Tanpa alasan kau bunuh diriku

Kisah antara kita
Tidak mudah ku lupa
Ku harap kau kembali
Kembalilah kau di sisi

Ulang Chorus
Lupakan semua
Bina semula cinta kita
Hanya kau dan aku
Sinari hidupku
Sinari hidupmu

Nota kaki :
>> Ruang Kedua, sila klik dicneyh jika engen mengupload lagu.
>> "its hurt u so much to stay but its killing u to leave"... ta de kene mengena ngan lirik lagu tue... Tapi dari semalam terfikir tentang itu... Betul ke salah keputusan neyh, yang penting untuk kebaikan semua...Yup, its killing u to leave. Hope 1 fine day, we can be okey.... Amin....


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!