8/24/10

Boleh tak ??

www.tips-fb.com

Salamualaik




Boleh tak aku kunyah budak neyh ??
Boleh tak aku cObit pipi dea ??
Boleh tak aku culik dea dari ibu dea ??
Boleh tak nak jaga dea ??
Boleh tak nak gomol sampai dea lemas ??
Boleh tak, nak suh dea kecik jer sampai bile2 ??
Boleh tak nak amik bibir dea, letak jer kat pipi ??
Boleh tak ??

Nota kaki :
>> Seriyes kelemahan aku adalah budak2...credit diberi kalau budak tue mempunyai tahap kecomelan melampau...dengan penuh santun + kekejaman tersembunyi, rase macam nak culik dan bawak lari jer... Arghhhhhhhhhhh... ineyh anak kazen aku, merangkap anak sedara aku jugak. Namenya Carissa...Dea sangat dikenali di Tesco Kulai sebab ayah dea suke bawak dea jalan2 disana. Boleh dikatakan dea duta kecil Tesco Kulai... Suda 5 bulan... Hobi dea adalah jalan2 di Tesco Kulai, so...faham lah korang kenapa dea boleh dilantik jadi duta kecil ?? Kasut kegemaran dea adalah palm shoes... dan seluar kegemaran dea, adalah tight. Hahaha...gela kaw seksi...

>> Leh tak nak anak camni nanti ?? Carissa comel sebab mak dea comel...hehehehe... mak aku kata, kalau aku nak anak comel macam anak2 sedara aku * baka siam okeh...sebab kak ipar aku kelantan - siam...tue sebab ramai owang kata anak sedara aku anak jepun *, macam si carissa neyh, aku kene cari bakal suami yang tampan sebab aku tidak cantik. Perghhhhh...statement mak aku kan, seriyes carik gadoh !! huhuhu...Okeh mak, anak mak ta cantik !! Puas aty...wuwuwuwu !! Gela sadis... 


ENJOY READING MY STORY !! :)

2 typewriter yang prihatin:

||cintamati|| said...

haaa.dgq tuh, cr laki TAMPAN oke. n bleh bg ank yg comel2. ok, pileh la sy! wakakakka. tibe

SaYa iNsaN bIasE said...

hahahaha...
dush...
persoalannya, dapat kah ?? lalalala~

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!