12/24/09

...tak rugi ker ?...

www.tips-fb.com

Salamualaik

Ade kawan yang bertanya sesuatu bila aku khabarkan status & keadaan yang aku lalui sekarang...N yang paling menarik, persoalan tue membawa aku pada peristiwa dulu...

Kawan : Ko ta rugi hilang dea ? Ade kedudukan stabil...umah sendiri...kewangan dea pown, OK...ko ta pk masak2 ker masa nak pergi dari life dea ??

SIB : ( tersenyum... menggeleng kepala ) TIDAK !!! Aku ta pernah rasa rugi, ta pernah rasa menyesal...ta pernah langsung terdetik dalam hati, alamak, sape pulak aku nak mintak tolong kalau hilang dea ?? Tak, kalau ko fikir aku rugi, aku ta rase tue. Sungguh, kurang2 dalam menolak dea dalam kehidupan aku, aku dapat bukak mata mereka yang menuduh aku bukan2 dulu. Sepanjang perkenalan dengan dea, aku ta pernah harapkan kewangan dea 100%. Kalau pinjam kereta dea, aku isi minyak keta tue sendiri. Bukan berkira, tapi cukup aku katakan, aku ta pernah mintak pape pown sepanjang perkenalan kami. LANGSUNG TIDAK !!! Silap kalau ko fikir aku ralat...

************************************************************************************
Alhamdulillah...itu jer yang aku rasa... Kurang2 banyak benda yang aku buat sepanjang perkenalan itu...aku pown malas nak mengungkit lagi... Tapi sepanjang aku di bumi KL, aku ta penah mengharapkan seseorang MENAJA kehidupan aku. Ape yang abah bagi, ape yang institut bagi da cukup untuk kehidupan aku seorang. Dan yang paling aku nak tekankan, aku siap jual make up dea lagi untuk tambah duit poket.

Cukuplah dengan segalanya... Bila terpaksa mengalah, aku cuma fikirkan satu...kurang2 aku da tunjuk pada dea per yang aku nak tunjuk...Cume mungkin, jodoh itu bukan milik kami. Dea sendiri dengan ketidakpastian n aku sendiri da mula tawar hati. Hurmmmmm...dan akhirnya...jadi begini...tapi sekurang2nya aku ta sedih...sebab aku taw, sepanjang dengan dea, aku da buktikan aku bukan KAKI KIKIS @ MATA DUITAN !!!!!!!!!!!!!!!!

~ aiyorkk...mata sapa ?? Bukan mata aku !! ~

Nota kaki :

>> Bukan WANG yang aku harap untuk kehidupan aku & pasangan pada masa hadapan. Tapi aku mengharapkan seseorang yang menyintai aku, setulusnya dea, sepenuh hatinya. Cuma itu, seseorang yang boleh bertolak ansur & toleransi kepada kehidupan aku. Hanya itu !!!


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!