12/11/09

SimiLar

www.tips-fb.com

Itukah dia kekasih yang pernah berjanji

Memberi cinta untukmu sepenuh hati

Ia akan menyesal suatu hari nanti

Apabila ia mengetahui

Kekasihmu ini ingin kembali


Tahukah engkau ia tak sepadan denganmu

Walau beribu bisik pujuknya merayu

Kekasihmu ini terlalu ingin kembali

Sejak ia mengetahui

Kekasihmu itu selalu membuat kau bersedih


Oh kekasihmu ini akan merasa gembira

Andai dapat bersama untuk selama-lama

Hanya untuk menyayangimu

Hanya untuk bercinta lagi


Andai engkau berduka

Aku yang pertama di sisi

Andai engkau bahagia

Akukan terus berdoa

Semoga suatu masa

Pintu hatimukan terbuka

Dan kita akan kembali

Bercinta lagi


Aku akan kembali

Walau jalan berliku

Kernaku kekasihmu

Hingga ke akhir hayat


Nota kaki :

>> Mudahnya kalau ada yang faham, apa yang sedang dan akan berlaku nanti...dan mudahnya kalau ada yang faham situasi aku sekarang yang berdepan dengan sejuta kekeliruan...erghhhhh...nak lari, tapi ta nak di gelar pengecut...macam mana gadis...silap saya kah ini terjadi ??? tentang dia...tentang dia...atau tentang mereka...bantu saya ???


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!