12/24/09

...terBiasa Vs tak Boleh HiLang...

www.tips-fb.com

Salamualaik…

Alloppp… Hik3…hmmmm…b4 jari menaip lincah tentang ape yang nak dikongsikan kat sume, nak aku tanyakan atau memberi soklan pada kowang…apakah maksud TERBIASA DAN TAK BOLEH HILANG ?? Ade kaitan ker ?? Musti kowang terpinga2 di kala aku bertanya soklan ineyh…hik3…ngee ~ Yup, ade kaitan…punye kaitan yang sangat besar dengan apa yang aku ceritakan nanti…Mahap lah jikalau blog kali neyh panjang lebar, sebab memang nak bercerita dengan 2 benda tuh…hik3… L

*****************************************************************
Gadis : Awak, awak tahu tak nape dea buat awak macam tue ?? Sebab dea da TERBIASA… semalam dea kata, dea nak bersahabat dengan awak tanpa ade bayangan sesiapa. Dan awak sendiri da bagitaw dea, bayangan sesiapa yang awak maksudkan ?? Tapi ary neyh, awak tengok apa yang dea buat pada awak ?? Apa yang dea kata pada awak ? Sungguh, awak taw napa dea buat macam tue ?? sebab pertama, dea sebenarnya da ta de perasaan pape pada awak, dea da jatuh chenta pada P itu, tapi mungkin disebabkan P tue menyakitkan dea, dea pegang awak, sebab dea taw awak ta kan sesekali tinggalkan dea. Kalau dea kene mainkan dengan P ituh, dea ade awak yang setia menanti walaupun sejuta kesakitan dea da bagi pada awak. Sebab kedua, dea da TERBIASA dengan kehidupan bersama awak. Sakit pening dea, awak setia menanti. Saat dea terjatuh ta berdiri, merangkak, awak ta penah tinggalkan dea. Dan yang paling penting, saya rasa dea memanipulasi kelemahan awak n kelemahan hubungan kamu berdua…Sebabnya mudah, sebab awak sentiasa menerima apa sahaja yang dea lakukan. N satu kesilapan awak lakukan, dea ibaratkan patut awak dihukum selama2nya.

SIB : ( Diam…menangis… berfikir )tapi saya TAK BOLEH HILANG dea. Bukan sebab saya TERBIASA dengan kehadiran dea, tapi sungguh gadis, saya memang tak mampu kehilangan dea.

Gadis : Awak, sabar yer…dugaan…saya pernah melalui benda yang sama, malah lebih teruk. Jangan nangis lagi…cukup lah… awak tahu, dea sedang memperbodohkan diri awak… Sedar lah mengenai itu… Datang ketika dea rindukan awak, memujuk rayu ketika dea rindukan awak, tapi bila ade kepentingan yang lebih utama, dea langsung ta fikirkan hati awak… Fikirlah sampai bile awak nak jadi macam neyh…sampai bile ?? Sampai bila awak nak biar dea pegang kehidupan awak untuk kepentingan diri dea sendiri. Dea bukan TAK BOLEH HILANG awak, tapi sebenarnya dea da terlalu TERBIASA bermain dengan kenaifan awak.

*******************************************************************
Hmmmm… aku jadi terfikir…ape makna kedua2nya ?? dan mungkin jugak betul kata gadis… Dea, TERBIASA dan aku, TAK BOLEH HILANG. Mungkin disebabkan ituh, aku dijadikan patung… pakaian…pakai buang ( untuk kamO, lagu stacy tue saya tujukan khas untuk kamO ) dan syukur, sebelum aku tersalah membuat keputusan tentang permintaan dea, aku sempat diberi jalan…perkara yang terjadi betul2 menampar, menempeleng, menyepak aku supaya tersedar yang I`M NOTHING TO HIM…

Nota kaki >> Time kasih gadis…sangat2…tahukah awak, saya sebenarnya ta menipu satu pown yang awak taw… ape keburukan saya, saya ceritakan…sekurang2nya saya perlukan seseorang yang faham kenapa saya jadi SEBAHLOL ineyh… tq ~


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!