12/16/09

...celaru...

www.tips-fb.com


keliru dengan hati...
keliru dengan perasaan...
hati jitu pada yang disana...
minda jitu pada yang disini...
diri masih sayang yang disana...
entah mengapa...
sedikit nyawa di bawa pergi oleh yang disini...
luka pasti datang dari disana...
juga pasti pernah datang dari yang disini...
tapi bagaimana lagi untuk diapakan rasa hati ini...
kalau disana sendiri keliru dengan rasa hati yang ada...
tapi yang disini sudah pasti dengan hidup yang kembali...
untuk keduanya...
sebenarnya...
diantara kalian...
kedua - duanya, membawa separuh jiwaku pergi...
disana...
menyentap nadi ku pergi...
yang disini...
melumpuhkan seluruh urat sarafku...
harus bagaimana aku nyatakan sepenuh hati...
sesungguhnya aku perlukan satunya antara mereka...
yang menjaga...
yang membelai...
yang tidak mendera khususnya...
asal aku n engkau gapai bahagia...
sukarnya menyuntik bahagia...
kenapa semuanya datangkan derita...

***********************************************************************************


Separuh Jiwaku Pergi
Memang indah semua
Tapi berakhir luka
bermain hati dengan sadarmu
kau tinggal aku
Benar ku mencintaimu
Tapi tak begini
Kau khianati hati ini
Kau curangi aku
Benar ku mencintaimu
Tapi tak begini
Kau khianati hati ini
Kau curangi aku
Kau bilang tak pernah bahagia
Selama dengan aku
Itu ucap bibirmu
Kau dustakan semua
Yang kita bina
Kau hancurkan semua
Nota kaki :
>> This quote or poem are only 4 some1 came to my heart...gave me hope...but dissapeared n playing so cruely...Dear u, satu hari nanti awak akan rasa betapa awak sebenarnya telah memainkan hati seseorang dengan kekeliruan awak. N awak tahu, awak berdosa kerana membiarkan dea hidup dengan dendam n permainan awak dengan dea. Awak terlalu banyak bermain dengan hatinya...terlalu banyak...

ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!