12/13/09

...saat dia melafaz kata...

www.tips-fb.com

Salamualaik...

"Hmmm...saya ta bisa tahu, apa yang akan jadi pada saya
kalau berdepan dengan kehilangan sekali lagi "

Aku tersengih kambing bile membaca ayat2...membaca ke melihat ke menatap ke...yang penting ayat tue buat aku tersengih...kenapa kene jadi sampai macam tuh ?? Hidup manusia neyh ditentukan manusia kah ?? 100% ditentukan manusia kah ?? Bukan memperbodohkan...Bukan juga mengambil remeh ayat itu...tapi tetibe jer pale otak neyh tersingkap dengan peristiwa dulu...
Kehilangan...sape yang ta takut pada makna kehilangan ?? Ta de sapa2 yang nakkan kehilangan...baik dalam hubungan cinta, hubungan kekeluargaan atau hubungan persahabatan. Aku sendiri ta nak kehilangan... Terutama kehilangan adik2 di bumi british yang sebenarnya terlalu banyak memberi kata perangsang n semangat untuk terus belajar & idOp..Dan aku sendiri ta taw macam mane kehilangan mereka 100% dalam idOp aku...Buat adik2...I LOVE U DEEPLY IN MY HEART... <<<----- Ini untuk sebuah persahabatan...
Aku pown lupe tarikhnya...yang penting aku kenali dea, saat aku baru je putus ngan F ( bukan nama sebenar )...masa tue ujung tahun 2005, umur dalam lingkungan 19 tahun..hik3...muda lae kan ?? Tapi ntah nape...ta nak cerita panjang...mengenali dea hampir 4 tahun, walaupun bercouple dalam lingkungan 1 tahun setengah jer...aku jadi takut kehilangan dea. Dalam ramai2, aku akui dea yang paling memberi impak dalam kehidupan aku...Dea yang paling susah aku nak terima, dea jugaklah yang paling n terlalu susah untuk aku lupa...Tapi sayang, akhirnya kehilangan jugak...dan kini, aku sendiri hampir gila memikirkan dengan apa yang jadi...akan jadi sebuah kehilangan lagi kah atau ................. <<<------ Ini untuk sebuah percintaan
Emmm...aku sebenarnya ta taw ape yang aku nak tulis...cume seriously, aku sangat tertarik dengan heading yang aku tulis kat atas tue...as time goes by, sebenarnya banyak benda yang kita sayang akan hilang...Cuma aku berharap, kalau terjadi pada diri aku, tentang kehilangan demi kehilangan sekali lagi, biarlah segalanya hilang di mata aja, bukan dekat aty. Betullah kata seorang adik yang selalunye aku tengok ( eheh...dea neyh kenapa ta pernah serious, gilew ker...huhuhuhu...mrs.semang, sowy !!! ) apa2 pown pilihan yang kita kena buat, balik lah pada pencipta yang satu, tapi apa yang da ada dalam tangan, yang sedang di pegang dalam hati, jagalah ia seeloknya...
Jujur, aku ta nak kehilangan sekali lagi. Takut nak menghadapinya... Cukuplah satu demi satu kehilangan yang pernah terjadi dahulu. Tapi apa akan jadi kalau aku kehilangan itu sekali lagi ?? hmmmmmm... untuk kamO...saya juga rasa begitu...

ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!