2/26/10

| terpaksa pergi |

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Ta taw ke mana arah nak pergi cuti2 maulidurrasul neyh...hurmmmm...duduk dekat hostel ngan umate ta de, rase lagi menyerabotkan otak yang sedia ada senak neyh...hurmmmm...pagi tadi sempat jugak menolong budak2 group pro comm menyediakan material untuk event hari selasa neyh. Pk2 lik, sepatutnye ta payah aku pergi sejauh neyh pown untuk cari ketenangan sebabnye .... Ya Allah, kerja melambak gilew kat hostel...

1. IST - minit ketiga langsung aku ta siapkan, lagi2 sepanjang next week Ustaz Chat ( bak panggilan si shayra ) heheheh...ta de di BMI sebab admit ward. Kene diabetes. Huhuhu...da sume owang taw...per lah ustaz neyh. Kepada ustaz, len kali jangan manyak makan manis2 aw. Hehehehehe...

2. OSHA - as team leader, aku da cObe sehabis baek melangsaikan benda yang patut dilangsaikan around last week bersama project manager. Hurmmmm...cume sekarang untuk OSHA Industrial Visit, aku mengharapkan feedback secepat mungkin dari mane2 company. Hope so, dari 9 company yang kami hantar, ade lar sangkut dalam 4 company. Amin !!! kepada anak2 buah, tq a lot. Kowang sume bagi full commitment untuk diz assignment. Hope so, our team get best mark 4 this visit. Sumenye sebab nak nekkan pointer. Tapi, tetibe semalam, b4 briefing INTRA, sir bagi lagi satu personal assignment. Tengok jer macam nak muntah darah...argghhhhhh... submit on 12. March. 2010 in sir` assigment hole at admin ground floor. dan dengan tetibe sir pepandai menambahkan bilangan hazard yang kami kena cari. Dari 5 kepada 20 !!! Gilew arh !!!

3. VOIP - tadi dalam perjalanan, dalam memikirkan destinasi mane yang patut aku sembunyikan diri buat sementara waktu, tetibe itu jugak terfikir yang hari selasa neyh, same day with EAD punye event, ade quiz VOIP. Erghhhhhh...camne...hurmmmmm..tapi pk2 lik, kalau aku kat hostel pown, menangis sesowang dalam bilik menahan rase hati yang aku se makin hari makin bernanah n parah neyh, lebeyh baik aku ketepikan jap pasal quiz tue, insyaallah, boleyh punye aku baca kan...doakan yang terbaik yer...

Itulah antara 3 kerja yang SEPATUTNYA aku bikin di hostel...hurmmmm...tapi ntah lah... aku se minggu neyh, aku ta patut berada kat bumi KL tue. Dalam bilik sesowang, aku se da penat menjeruk rase aty yang kian terseksa. So, last2 aku decide ke cneyh. Tanpa sebarang electronic device. Huhuhuhu...1st tyme dalam idop aku, aku ketepikan segala electronic device yang penting. Ape cite lar agaknya kesumenye phone aku diasrama itu. =(...

Aku pown ta taw nape aku decide ke cneyh... Bumi yang biase aku jejak, tapi tempatnye...hurmmmm...da terlalu lame aku tinggalkan. setakat balik lalu lalang di tepi highway tue biasa lah. Muke2 yang menyambut pown agak terperanjat gilew, tanpa secalit make up ngan badan yang sangat kurus...Hahahahahaha...Apelah, engat aku minah addict dadah ker ?? Hope so, sepanjang ketiadaan aku di bumi KL tue dapat membantu menyelesaikan dan menghilangkan sume benda. Hurmmmmm...

Nota kaki:
>> Aku taw, ta de sape pown yang perasan tentang kehilangan aku. Kalau umate balik, may b dea engat aku keluar dengan.....Hurmmmmm... Hanya ex umate jer yang taw, 2 pown sebab tadi keluar ke Putra saing sekali ngan dea. Ade ker owang cari terutamanya Owang tue kan ??? Hurmmm... Ta kot, dea lagi suke aku pegi tanpa bawak sebarang device.. dea kan nak pergi jauh dari idup aku... Gilew betol, kalau lah ade musibah jadi pada aku, musti owang len ta taw kan...hahahahahakz...tapi mintak dijauhkan lar... K lah got to go, bab tuan punye lappy da pown mau menggunakan laptopnye, andai esok aku dibangunkan sekali lagi, mintak tuan2, puan2, adik2, akak2, doakan supaya kecelaruan minda, kesempitan hati, kegusaran jiwa, kecelaruan emosi ineyh dapat dilangsaikan dengan mudahnye.

P/S .. mahap kali neyh tiada signature sebabnye code signature di laptop sendiri...yang telah ditinggalkan sementara waktu di bumi British... =(...I misz him a lot actually...Bam, i want to love you dan memiliki bam terus...tapi itupown kalau ade jodoh...hurmmmm... salam.


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!