2/25/10

| Nape akak macam neyh ae ? |

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Tadi petang, kelas OSHA terganggu dek briefing INTRA ( Industrial Training )...Aku sebenarnya setakat neyh ta amik kesah lae babnya, aku da decide untuk abeskan 4 tahun kat cneyh disebabkan pointer yang agak menghepikan mata bile tengok...wuwuwuwuwu...then, kelas terpaksa di dismissed kan buat sementara. Actually, aku pown mengharap kelas tue dismissed cehpat sebab pening lalat, banyak sangat belajar pasal regulation n act. Macam nak jadi lawyer la lak. Huh, ta nak aku. Jadi loyar buruk nak. Hik3....

Then pegi lah menghadap dean di Hall semata2 nak dengar pasal briefing INTRA. dengan segala kesyukuran dari pihak aku n pihak kawan2, alhamdulillah, INTRA akhirnya akan dijalankan pada semester 8. Macam dean cakap, walau pown banyak pro n kontranye buat sem 8, tapi aku terpk gak, ade bagusnya jugak BMI mengutamakan suara siswa sebab benda yang bagusnya, sekurang2 nya nanti, dapatlah reduce sikit bilangan graduan2 yang menganggur lepas belajar. Am I right ??

Tetibe dalam perjalanan pulang ke bilik bersama bekas umate tersayang, CIK DAYAH kite...dea pegang lengan...

" Kalau saya tanya akak marah tak ? "
" Kenapa ? "
" Nape akak macam neyh ae ? "
" Hurmmmm...nape ? "
" Akak da len lar..."
" Len apenye ? "
" Pucat sangat2...da berminggu owang tengok akak pucat sangat...gelak pown macam ta nak gelak..."
" Akak ta chat... ( yer...seminggu neyh aku mengalami masalah keperempuanan yang amat dahsyat nak mati...uwaaaa... tetiap bulan macam neyh...boleyh gilew aku dibuatnye...++ gastrik tahap kritikal ++ demam yang tetibe datang melanda ) "
" Dulu, kalau akak ta chat pown, sore akak, 2 wing leh dgq "

Aku terus senyap...hurmmmm...nampak sangat ker perubahan aku lately neyh ae ?? Balik bilik, aku terus mengadu ngan umate tersayang...dea seperti biase lar an, dengan machonye menjawab, " yer wak, da banyak sangat perubahannya ".. Bukan dari segi fizikal jer, malah perangai aku pown banyak yang da berubah katenye...hurmmm...sebab ape yer ??

Yer, umate ade kata, " awak cube sesekali tepikan owang len dalam pkran awak, pk kan masa depan n kehidupan awak ". Yup. Aku ngaku. Tapi nak buat camne, kalau dalam otak aku memang ta leyh pk benda len. Erghhhhhhhh... Dan keadaan mengganggu setiap masa...hurmmmmm...sampai aku sendiri ta sedar tentang perubahan diri aku. Aku bajet sebab terlalu bz dengan event, IST, OSHA, n PRO COMM. Tugas2 tue pown memberi sumbangan ke atas kekudutan n kepucatan yang semakin hari semakin terserlah. Seriyes, aku mengharapkan sesuatu yang sangat baik dengan result aku sem neyh. Tolonglah, aku ta nak tengok kehancuran result lae... Tapi...........

Nota kaki:
>> Rindu...sepi...dendam...kecewa...sedih...sumenya bercampur jadi satu. Kenapa beri harapan andai sudah tiada lagi harapan ???


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!