2/27/10

| Penyeludupan haram yang membawa erti |

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Da pown pulang ke bumi British...hurmmmmm... kehilangan n penyeludupan ujung minggu yang sangat2 menyeronokkan. Time kaseh pade adik2 manja n cuhmel yang setia menemani akak yang mengong neyh ke mana jua arah tuju walaupun ta sejauh destinasi yang akak harapkan. Hehehehe... Sonot ?? Gumbire ?? Yup...kedua2nye...mungkin masalah yang aku cube selesaikan hilangnya hanya sekejap...tapi puas hati sebab kehilangan aku dibayar dengan keseronokan n keceriaan berganda adik2 yang baru jer aku kenal ( except budak pom2 tue yer...) sib bek b4 kite p berjimba tue, kite ta lepak dulu layan budak2 men ragbi, badan kental2...huhuhuhu...buat dosa mata jer...astaghfirullahalazim....hish !!

Yang paling beshnye, bile aku ngan selamba badak mengangkat tangan ke arah security, macam lar aku pown warga yang bermastautin dictuh. Padahal migrate jer...muahahahaha...buat bodoh jer...itu jer yang budak2 neyh cakap bile aku menunjukkan muke confius, selamat ker tak penyeludupan haram neyh...muahahahahaha...bayangkan lar kalau aku masuk tunjuk ID len padahal tue tempat len, ta ker haru kanak2 tuh...hurmmmmm...maceh yer sayang2 ku...moga nanti ade masa kite berjumpa lagi...walau sekejapan cume, terasa sayang pada kowang...hehehehehe...akak neyh memang penoh dengan sifat kasih sayang...ngee ~

Hurmmm...aku pown ta taw ape yang aku cari sepanjang pelarian n penyeludupan ke bumi yang da biase aku jejaki tue...ta bape nak faham...yang penting, aku pown sebenarnye berkongsi keconfiusan ngan dak pom2 tue bile dea tanya " ape yang membawa akak datang cneyh ? " hehehehe..aku pown ta taw, nak jawab ape...hanya sengihan...hurmmmm...pelarian yang meminta ckit udara untuk bernafas sebenarnya. Kat KL, aku terlalu senak ngan kerja n masalah yang datang melanda. Musti owang tanya, nape idOp aku neyh penOh masalah jer ? Ta de langsung ke yang free dari masalah...hurmmmmm... Ntah lar ae... Aku se aku free kejap jer, peh2 datang lagi masalah. Tue sebab dengan ta semenanye cuti maulidurrasul ary tuh, aku buat keputusan mengejut...huh...aku pown ta taw nape kena kat ctuh ?? Mule2 blur gak, takut2 susah aku yang serupe pendatang haram neyh diseludup masuk....tup2...eceh...mudahnye...siap2 angkat2 tangan lae...hehehehehe...

Then, akhirnya ary neyh TERPAKSA pulang ke cneyh...aku nak upload gambar2 deowang, tapi masalahnya, keadaan tak mengizinkan, sebab gambar2 tue sume dalam keadaan yang amat menjulingkan mata...heheehehehe...aku ta kisah lar, tapi hormat permintaan adik2...hehehehe...kunun2 nak secret lar tue...piraaahhhh...aku mengharapkan ketenangan sebenarnya bile menjejak kan kaki ke bumi british neyh...tapi...hurmmmmm...macam HAROOOOOMMM bile aku masuk jer bilik, aku pening kepala..aku da agak da, ta de nye owang cari aku,bab tengok2 hp...hurmmmmm...tade yang menggembirakan aty pown...lebih mendukacitakan bile, aku log in fb bersama tue, da tukar password secara tibe2...hurmmmmm... k lah, nak sleep jap, sebab kepala agak kegilaan petang2 gneyh...jangan nanes lor...anda musti kuat !!!

Nota kaki :
>> Kenapa yer kene jadi macam neyh ?? Hurmmmm


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!