9/29/12

Header Baru Teman yer :)

www.tips-fb.com

Salamualaik

Hye yeop, ape khabar deme ?? ahahaha... Sebenarnya banyak benda gila nak update. Tapi disebabkan this week balik umah, jadi rase nak mengedit gambar yang bertimbun. Nak susun cerita yang banyak tue terus terkubur. Haish... Tapi jangan risau karang aku dah ada mood nak bercerita, hamik la korang sampai boring nak baca blog aku. Hehehe...

Cuma yang rajin malam nie adalah menukar header. Sebab ?? Rase dah muak dengan header lama. Itu pertama. Eh, godeh2 gambar terbaru ade gambar hok semart semart pulak. Jadik, ape lagi, terus bukak Adobe and mari latihkan jari anda mengedit gambar yer. Jadi...

Dari yang ini..



Kepada yang latest...


So, apa pendapat korang ?? Aku malas nak menggodeh lebih - lebih template blog nie sebab aku cukup xberkenan Blogger Dashboard yang baru. Tak mesra pengguna sangat macam yang lama. Kang aku godeh lelebih kang, buruk la blog aku. 

** Saya memang suka amik gambar menyengih gituh biar nampak semua gigi dalam rahang tue, sebab bila macam tue nampak lagi bersemangat nak hidup. Eh #

ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!