9/19/12

Entry khas untuk Cik Hannie

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Berhubung dengan entry minggu lepas kan iaitu tentang aku yang kemaruk gela dengan series Adam & Hawa. Tetibe ade sorang member kesayangan request buat entry khas tentang novel2 best iaitu cik Hannie. Huhuhu... Maaf la cik, lame gela saya menangguh benda nie. Bukan ape, nak mencari bahan, nak mencari gambau novel. Yang ade pada saya, saya malas snap gambau. Pas tue, ade pulak tue yang hilang kena rembat. Jadik, saya pong gigihla menggoggle satu2 novel itu.

Tapi mahapla, sebanyak2 novel yang saya goggle neyh, susah benar saya nak mereview satu - satu. Huhuhu... Cik Hannie kalau ade duit lebih, sila jer la beli. Nak beli online boleh, nak beli dekat kedai buku pong boleh. Tapi awal - awal saya cakap, novel2 ahadiat akashah ataupun publisher dari roket kertas / ghostwriter memang susah sangat nak cari sekarang. Sekurang - kurangnya pun ada jual online, cari je 2nd hand novel. Tapi tak banyak la. Ini akak saya yang cakap. Eh, tapi memang betul. Pilot Cafe sampai sekarang saya cari xjumpe. Huk3. 2 tahun lepas last jumpe dekat pesta buku, rasa menyesal tak sudah tak beli sebab selepas 2 tahun tue, saya dah tak jumpe lagi. Uwaaaaa....

Okeh, ini semua novel yang saya sajeskan. Semuanya saya dah baca, ada yang saya dah baca tapi tak de dekat cik goggle. 


- Kasih Yang Suci ( Alaf 21 )
- Adam dan Hawa ( Alaf 21 )
- Kasih Antara Kita ( Alaf 21 )
- Aku Yang Terluka ( Creative Enterprise )
- Antara Dua Persimpangan ( Creative Enterprise )
- Bagaikan Puteri ( Alaf 21 )


- Biarkan Saja ( Creative Enterprise )
- Bicara Hati ( Alaf 21 )
- Bukan Puteri Lindungan Bulan *SUPERHOT* Highly Recommendation ( Creative Enterprise )
- Cinta Sang Ratu ( Alaf 21 )
- Dan Mimpi Pun Berguguran ( Alaf 21 )
- Gemersik Kalbu ( Alaf 21 )


- Hati Seorang Wanita ( Alaf 21 )
- Hijab Sang Pencinta ( Alaf 21 )
- Jauh ( Alaf 21 )
- Jendela Hati ( Alaf 21 )
- Kau Kekasihku ( Alaf 21 )
-Kau Sayangku ( Alaf 21 )


- Kau Yang Satu ( Alaf 21 )
- Kuala Lumpur, Dimana Suamiku ( Alaf 21 )
- Manisnya Cinta ( Alaf 21 )
- Ombak Rindu ( Alaf 21 )
- Rahsia Perindu ( Alaf 21 )
- Rela Ku Menanti ( Alaf 21 )


- Saat Cinta Bersemi ( Alaf 21 )
- Sambutlah Cintaku ( Alaf 21 )
- Satu Janji ( Alaf 21 )
- Sayang Tak Terucap ( Alaf 21 )
- Sehangat Asmara ( Alaf 21 )
- Sepi Tanpa Cinta ( Alaf 21 )


- Tak Seindah Mimpi ( Alaf 21 )
- Tak Semanis Impian ( Alaf 21 )
- Tiada Lagi Mimpi ( Alaf 21 )
- Ungu Karmila ( Alaf 21 )
- Hikayat Cinderella ( Roket Kertas )
- Untuk Semua Gadis Yang Pernah Aku Cintai ( Roket Kertas / Ghost Writer )


- Pilot Cafe ( Roket Kertas / Ghost Writer )
- Secangkir Kopi Panas di Pilot Cafe ( Roket Kertas /  Ghost Writer  )
- Lagenda Budak Setan ( Roket Kertas /  Ghost Writer  )
- Kasyah ( Roket Kertas / Ghost Writer )
- Katerina ( Roket Kertas / Ghost Writer )
- Tiga Hari Kemudian ( Roket Kertas / Ghost Writer )

Tiada Dalam Gambar

- Cinta Pertama ( Alaf 21 )
- Tangisan Bulan Madu 1, 2, 3 ( Creative Enterprise )
- Seindah Sakura ( Alaf 21 )
- Awek Cun ( Roket Kertas / Ghost Writer )
- KL - London ( Roket Kertas / Ghost Writer )

Ini jer la yang saya mampu suggestkan sebabnye yang lain ade yang saya lupe. Yang saya senaraikan nie antara yang menjadi mostly feveret sepanjang zaman. Yang saya dah baca banyak kali sampai jemu. Yang saya ingat satu - satu jalan citenye. Kalau saya boring, bukak balik baca novel yang sama. Ahaha... Saya xberapa gemar sangat novel sekarang ataupun sebab lainnya, saya da boring dengan membaca novel agaknya. :).. So, janji dah ditepati. Sila la abeskan duit !! Hehehe....

ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!