10/4/12

Separuh Aku - Noah

www.tips-fb.com

Salamualaik...


Dan terjadi lagi
kisah lama yang terulang kembali
kau terluka lagi
Dari cinta rumit yang kau jalani

Aku ingin kau merasa
kamu mengerti aku mengerti kamu
aku ingin kau sadari
Cintamu bukanlah dia

 " Dengar laraku
Suara hati ini memanggil namamu
Karena separuh aku dirimu

Ku ada di sini
Pahamilah kau tak pernah sendiri
Karena aku selalu
Didekatmu saat engkau terjatuh "


Dengar laraku
Suara hati ini memanggil namamu
Karena separuh aku
menyentuh laramu
Semua lukamu telah menjadi milikku
karena separuh aku dirimu


Ntah pape perangai dengar lagu nie menangis... Hahaha... Eh, seriyes...Kan best kalau ada orang nyanyi lagu ni dekat aku time aku tengah pening sekarang. Masuk kali nie dah dekat 20 kali aku bukak lagu nie dekat You Tube. Lirik dan arrangement music dia, so......soft.... Sentuh dalam hati gile - gile punye. Lagi2 part yang pertama tue, mana la aku tak menangis. 


Ya, untuk hari - hari yang dilalui, kekuatan dalam diri sahaja yang mampu dilakukan untuk terus menghadapi kenyataan yang ada di depan mata. 

" Hanya kita yang mampu kuatkan diri kita. ALLAH sentiasa bersama mereka yang menyerahkan segala - galanya pada DIA "


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!