10/8/12

Kenali saya Yunalis Laileeeemmm :)

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Hari tue punye la tak de kerja sebab aku penat gile mengemas rumah, pas tue gigih nak membukak dan menulis buku log yang tak bertulis semenjak minggu ke 2 bulan 7. Last - last aku bukak tutorial turban. Hah, ape itu turban ? Kalau korang yang wanita2 ini seorang hijabnista haruslah tahu pasal turban kan, pemakaian hijab trend terbaru. Ala yang macam Yuna tue. 

Before nie, one of cousin aku ada pakai style macam nie. Pas tue mak selalu sebut2. Disebabkan ade hasad dengki dan cemburu sebab mak puji orang lain, terus bukak you tube tengok tutorial dia. Hahaha... Gela la pendendam. Mana ada, cuma mak kata macam nie, 

" Kak Zue kau tue cantik betul pakai tudung belit2 macam Yuna tue. Kau memang xpandai eh pakai macam tue. "

Hahaha...eleh, suke puji orang lain. Mak ingat orang xpandai ke ? Sory sikit eh, ape guna orang duk KL lame - lame, tapi kalau out of date. Ketinggalan zaman. Hahaha... Nie orang buat teaser dulu, karang orang balik Johor, mak tinggal belikan gitar jer sebab nak jadi penyanyi indie gantikan Yuna. Miahahaha...





Ahah, hambik ?? How ?? Is it okeh ?? Boleh dah nie nak masuk AIM. Yuna dapat banyak pencalonan, aku dapat pencalonan, Artis Meniru Yuna Bajet Bagus. LOL !! Ok, review dia pasal turban nie. Eceh, nak bereview bagai, macam tengok movie dah. Tak la, ini pada aku la kan. Aku mengaku aku peminat tegar fesyen colour block. Sumpah aku boleh pakai baju hijau tudung kuning kalau aku rasa, oke jer, nice jer bila pakai. Tapi aku bukan pengikut tegar new style selendang yang hijabers selalu pakai tue. For the 1st time pakai turban nie, aku boleh kata kan, sangat mudah. Sebab korang xbanyak guna kerongsang, xbanyak pakai peniti. Aku pakai 2 peniti jer. And lagi satu, kena ada inner neck. 

Kang, kalau aku rajin, bakal la menyusul tutorial turban nie. Kalau aku rajin. Sebab sebelum nie, banyak dah entry aku tulis " BAKAL MENYUSUL " tapi xmenyusul jugak. Menyusu adalah. Eheh. Kena mengaku tentang kemalasan diri yang ikut mood air pasang nie. Conclusionnya, untuk aku pakai macam nie selalu time keluar tidak la, walaupun dia nampak ranggi and hippies sikit. Tudung bawal tetap menjadi pujaan hati beta. Sebelum nie pun aku pernah try style Najwa Latiff tue. Walaupun yaya kata, " Fuyooh ucu, kalah Najwa Latiff ", aku taw anak sedara aku sedang menyindir. Hahaha.. Aku pakai 3 jam jer, pas yaya sound, aku tukar style biasa balik.

Nie kalau aku pakai balik Johor macam nie, orang pertama yang aku kene ngadap dia la. Jadik, tak kan sesekali aku jadikan pakaian rasmi aku. Perasaan kena keji dengan anak sendiri lagi lain dari perasaan kena keji dengan bff !! Ini seriyes >.<.

** Eh, ada sape2 nak dengar saya nyanyi lagu terukir di bintang ?? :p

ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!