10/5/12

Photobook Murah dari Groupon

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Ahah, baru semalam aku duk sibuk mengusha photo book yang murah. Rata - rata yang aku survey semuanya mahal, paling murah aku jumpa RM 180. Rate harga pulak RM 180 - RM 250. Alahai, kalau boleh tak nak la mahal sebab mak nie pun baru nak bernafas hidup selepas habis belajar. Eh, dah nak habis belajar la !! Itu lain cerita, cerita lain entry. Hehehe...

Sebenarnya aku dari hari tue dah daftar GROUPON nie, tapi disebabkan email yahoo dah lama gela tak active, jadi aku acuh tak acuh jer lah nak membukaknya. Selalunya sebulan sekali jer aku bukak padahal aku rasa email yahoo tue lagi penting dari gmail sebabnya job street pun aku daftar dekat email yahoo. Hahaha... Tup tup hari nie bukak ade nampak offer yang memang aku tunggu dah berapa hari nie kan. Ape lagi melonjak kegirangan la kan ? Tanpa memikirkan segala bahana yang menimpa pada masa akan datang, click sana, click sini, terus ter "redeem " voucher ini. 


Kan ? Sekarang memang jenis membuat keputusan suke sangat terburu - buru. Pas tue akhir bulan, kau terimalah akibatnye wahai Cha. Miahaahaha... Eh, tapi berbaloi ape. Ok kan ?? Betul tak aku kata, harga dia kalau tak de redeem nie RM 188. Tengok kan dah dapat murah, dapat RM 50 jer. sape yang tak nak ?? 

Okeh, pada siapa yang nak redeem voucher nie, sila klik link di bawah yer. Marilah sama - sama kita berphotobook. Eheh :)


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!