10/5/12

Entry semakin sikit. Apakah faktor kemalasan ini ?

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Hujung - hujung tahun baru rajin nak menghupdate, itu pun update ntah pape. Ahah, so...what ?? Blog aku kan ? Eh, emosi pulak.


2006 - 6 Entry jer ( Started dengan Blogger.com walhal masa tue aktif berblogging dekat friendster, lagipun masa tue memang sayang sangat dekat blog friendster tue )

2009 - Start semula Blogger.com sebab baru perasan komuniti blogger. Tapi pun tak berapa aktif sangat jugak. Rasanya tahun tue, aku copy paste entry yang aku rasa okeh dekat friendster and masukkan balik dekat dalam Blogger.com

2010 - Tahun paling banyak entry !! Hahaha... Tahun paling sakit, tahun paling happy. Masa tue pulak memang addicted dengan Blogger.com, setiap kali tukar template, setiap kali tue jugak update blog.

2011 - Dah start ikut mood. Malas, tak update. Rajin, update. Rasenya setiap bulan paling kurang ade 5 / 6 entry jer. Yang lain banyak blogwalking.

2012 - Totally ikut mood !! Ngeahaha...Banyak yang tak de mood dari ada mood. Malas nak edit gambar !! Aku nie jenis rajin bergambar sebenarnya. Rajin bergambar dan rajin mengambil gambar. Setiap kali amik gambar, ada jer benda berlegar - legar dalam kepala nak menaip. Tapi setiap kali bukak dashboard, bukak new entry, taip tak sampai seperenggan, ingat balik yang gambar tak edit, backspace ler pulop. Hahaha... Disebabkan itu la setakat october 2012, cuma ada 40 entry termasuk entry yang ini. Dan kalau korang perasan, April dan Julai, langsung tak de entry, bapakla pemalas !! 

Harapan semoga hujung tahun adalah pertambahan, paling maksimum 60 entry. Banyak sikit dari 2009. Hehehe... Sekarang baru aku taw kenapa Nuffnang aku sikit. Hahaha... Adios Amigos.

ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!