6/29/11

Terengganu, saya kembali !!

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Sebenarnya hal ke Terengganu, da lame da nak publish, tapi asek terperangkap jer dekat dalam draft sebab MALAS sangat2.. Malas nak update gambar, malas nak menaip, malas itu, malas ini. Sebab balik keje, lipat kain, kemas umah, membongkang. Dan yang selepasnya, bertangguh - tangguh dan lar terus menangguh, memang tak ke sudah lar, aku tak update belog. Hahahaha... Musti ade yang rindu kan ?? ( Stalker nak muntah lar tue, " siapa ntah rindu dea ? " si stalker berkata dalam hati. Kalau tak rindu, kenapa nak usha belog aku ?? Sebab idup ko tak tenang kan ? Alalalalala. Ko budus !! )

Ke Terengganu 2 minggu lepas sebenarnya tak de lar bersoping @ berjimba sakan, tunjuk2 langit bagai. Cume, ke Terengganu sebab bawak abah ke doktor pakar di Bukit Payong. Kebetulan pulak, kami da lame tak pegi bercuti bersama, so, amik jer lar peluang ke Terengganu. Seriyes ly cakap, memang akan banyak gambar dalam entry neyh. So, layan jer lar ae ??












Terima kasih sangat2 sebab sudi terima saya seadanya saya dalam keluarga ni. Dan tak pernah lupakan saya walau kemana pown kalian pergi. Saya sangat menghargainya. Terima kasih.

Nota kaki :
>> Kembali ke Terengganu tak de lar menggugat keimanan pown, sebab bukannya ade kisah sedih pown. Hahahaha... Tapi seronok sangat sebab dapat tengok laut jer. Hehehehe...
>> Jom holiday ke Terengganu lagi !!



ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!