6/20/10

Selamat Hari Bapa, Abah dan Abang

www.tips-fb.com

Salamualaik


By da way,
ta de ape yang nak dituleh sangat sebenaunya,
tapi untuk kedua2 insan yang suda banyak menabur bakti sepanjang idup  aku,
ta salah kirenya kalau aku nak buat confession yang setahun sekali pown ta tentu akan kuar,
* aku adalah manusia yang gela, sangat susah nak menunjukkan pasaan yang sebenar *
=)

Selamat Hari Bapa * kecuali bapa ayam *
kepada ayahanda dan kanda saya,
terima kasih atas segalanya yang kamO berdua telah berikan kepada kami sekeluarga,
terutama abah,
yang membiarkan anak gadis mental neyh membesar dengan kebiolan tahap machine gun selepas 24 tahun,
walaupun muka abah sOkmo seriyes,
abah tetap hero yang pertama di hati adik.
weihhhhhhuuuuu !!
* mateila, mak malu betul buat confession macam neyh, nyah !! *
sila masukkan kepala saya dalam flush jamban dan tarik ( ^ _ ^ )

Kepada kekanda pula,
terima kasih atas sokongan, nasihat, gurauan pada adik yang berkepalakan batu caves neyh,
tahniah atas effort anda untuk memajukan dan menaikkan nama keluarga,
yer lar keluarga kita kan sederhana,
owang selalu pandang rendah...sobs sobs sobs
* bloody hell lar mangkuk, budus !! *
Jangan kau isaw tentang si gewdiq2 mu ituh,
sebab mereka telah dijaga dengan baik oleh kami sekeluarga,
cepat pulang ke Malaysia,
kerana kami semua merinduimu.

Kepada bakal ayah pada anak2 saya juga,
erk..
apekah ineyh ??
tetibe kan ? huhuhu...out of list...
okeh2...nak tuleh pasal neyh, da nantOk pulak...
tdo jom...huhuhuhu

Nota kaki :
>> Walaupun aku susah nak m`expose ape yang aku rasa, tapi family tetap nyawa yang akan ku pegang hingga akhir hayat ku. 


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!