6/2/10

Contest " Anda Photogenic "

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Aku telah ditag menerima ajakan teman untuk menyertai contest ineyh. Wah, ary tuh masuk contest senyuman paling menawan * ahah...aku leh lupe letak link kan...melepas adiah...lalalala~ *. Hahaha...so kali neyh, aku ta kan melepaskan peluang untuk memenangi Toyota Swift * mesin basuh betul diri ineyh, mahu kereta pule...engat masuk AF 10 ker *. Contest ineyh telah dianjurkan oleh bloggers bernama cik Izyan Izzaty dan dengan rasminya aku terus meletakkan diri aku sebagai followers blog beliau.. Huhuhu... Time kaseh juge kepada mica kerana menjemput saya menjadi pesaing beliau. =)

Syarat - syarat pertandingan
[ a ] Terbuka kepada semua peringkat umur.

[ b ] Gambar anda seorang * kalau gambar seorang, tapi buat banyak2 leh tak...gela kaw punye gedik kan ? wuwuwu *

[ c ] gambar anda mestilar sePHOTOGENIC yg mugkin,nampakkn 'umph~'nya .. hee :p , xkesah ber"edit ke tidak" yg penting 'umph'. * okeh, again lepas...aku memang seorang yang sangat gedik bile nampak kamera...muntah darah cari gmbr yang chanteq neyh...lantak kowang la, aku nak pasan *

~ why i adore diz pic ? * nak kene ade sebabkan * ~
okeh,
sebabnya aku memang nampak fotogewdiq * sumpah ramai loya ngan kata2 ku ineyh *
aku suke amik gmbr shoot macam neyh,
tapi ineyh shoot terbaik yang pernah aku amik sendiri
* okeh, piz...aku ta seterer ko amik gmbr...huhuhu *
lagi satu kerana aku berkebaya * memang feberet pakaian aku yang wajib ade tetiap tahun raya *
SEMANGAT SATU MALAYSIA...
ade chan ta nak menang
* sambil buat mata kerdip2 pandang ke tuan contest *
[ d ] hanya sekeping gmabar sahaja d benarkn ok ?? kalo pakwe nak join,tunggu next contest yeah .. :) * buat per lak nak kena anta sx gmbr ngan owang len, kalau tak, musti kene kongsi adiah *

[ e ] mestilah menjadi follower YEYEN aka IZYAN IZZATY * lepas lagik !! *

[ f ] sediakn entry khas untuk contest ni dan tag minimum 3org .

- ahn
- lat

[ g ] letakkan BANNER CONTEST yg ada d sidebar penganjur d BLOG anda ok ?? :)



[ h ] tarikh tutp contest ini ialah 30 JUNE 2010 dan yang paling penting, dah name pown contest, harusla ade hadiahnya...weeeeiiiihhhhhuuu... tue yang aku suke tuh.

Nota kaki :
>> Cik tuan contest yang comey, saya ade peluang untuk menang besar tak...huhuhu...


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!