6/1/10

1st tyme dapat award

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Mahap jike blog ineyh di sawangkan * ayat ape ko gune neyh tipah ? *. Aku ta de mood nak hupdate, setakat blogwalking dan mengusha blog owang len. Tapi tetibe semalam, aku dapat award pulak dari budak munge2 yang suke cari onar tue.... incik kiwi yang ketot. Sepanjang aku berblog, ineyh lah 1st tyme aku dapat award, huhuhu... bukan ape, berblog hanya untuk diri sendiri, jika ade yang mengikuti perkembangan aku tue, alhamdulillah...


* mak bangga jap, nyah...hampir 5 tahun berblog, ineyh 1 st tyme dapat award...lehat lar donia...wah2 *

Ade pulak da dapat award, kene jawab soklan pule...hokeh...ta per...soklan bukan susah mane pown kan ?? hehehehe...

[ a ] Thank & link the person that gave you the award.
-- Trimas kepada incik ahn yang dihormati * aku demam lagi agaknye asyik puji dea neyh...huhuhu *

[ b ] Pass this award onto 15 bloggers you’ve recently discovered and think are fantastic!
-- ohh my prada...aku ta banyak followers lor...huhuhu cmne ae..
2. sya
9. ---
10. ---
11. ---
12. ---
13. ---
14. ---
15. ---

[ c ] Contact said Blogs and let them know they’ve won the award.
-- baeklah

[ d ] State 5 things about yourself.
i) gela meroyan selalu...huhuhuhu
ii ) loves kids a lot
iii ) mix banjar + jawa
iv ) anak bongsu tapi TAK MANJA
v ) akan jadi rajin bila ta de orang yang lebih rajin... * apekah ? huhuhu *

[ e ] Speech by the winner
-- wah, macam menang power root lak kan ?? saya menang motor !! wuwuwuwu !! ta lar, anyway thankx kepada ahn sebab memberi award kepada ku, even blog neyh ta punye ramai followers. Terengen jugak nak tambah followers. =). Kawan2 harap dapat membantu. hehehehe... Tq ahn !!


ENJOY READING MY STORY !! :)

3 typewriter yang prihatin:

k.i.w.i said...

aku tinggi ok!aha.
welkem2

SaYa iNsaN bIasE said...

kaw pantas kan ?
huhuhhuhu
cepat tgk, kaw tinggi bape ?
hehehe

chenta said...

wah..dh 5thn berblogging ye?org pun br sethn lbh..huu..thanks bg award kt org

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!