11/9/09

Auni Raudhah Binti Mohd Shahir

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Semasa kemengongan datang menjelang...dengan masalah yang gilew menyewelkan kepala...aku jadi keliru...argh...rase macam nak lari dari cneyh...bosan sungguh dengan masalah2 duniawi... Asal ta abesh2...dan tetibe seowang kakak yang amat aku sayangi, bermesej...tanya khabar...mule nye memang lah kucik aty ngan dea sebab selalunya dea lah owang pertama wish bufday aku. Tetibe aku terfikir...yer mari ke sana !!! kebetulan pula, anaknye yang berumur 2 bulan tue memang aku nak nenok...Hahahakzz...so, plan yang awalnya nak puhlang ke kampung halaman lepas jer abesh final tergendala. Sumenya sebab...Huhuhuhu...Ta mO cakap...Secret maaa...yang penting disebabkan benda b*&T%&* tue menjadikan diri aku, eheh...manusia yang sangat2 ta siap pembinaannya. So, dari aku balik JB mengadap muke permaisuri hati dan mendengar bebelannya yang ta sudah2. Lebey baek aku merambu melawat anak angkat ku yang ku ta tengok sejak kelahirannya 18.08.09. Ta taw nak cite ape, tapi ya allah...geram tol aku tengok baby auni tue...huhuhuhuhu...gilew cuhmel...dan melihat dea, membuatkan rasa nak jadi mak tue berganda2.. Lagi2 mak dea bahasakan aku, MAK JA.. Hik3...cute jer kan...meh tenok wall of famenye di bawah...





ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!