7/7/10

Kenapa yer ??

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Kenapa yer ?
Setiap kali langkah aku buat,
walau aku ta ganggu orang,
walau aku senyap ta berkutik,
walau aku buat hal aku sendiri,
pasti ada yang memerhati...

Kenapa yer ?
Bila aku bising,
Bila aku senyap,
Bila aku dalam ape jua situasi,
masih ade yang melihati

Kenapa yer ?
Kenapa yer ?
Kenapa yer ?
Kenapa yer owang suke sangat amik taw hal aku ?
Kenapa yer owang suke sangat menyebok hal aku ?
Aku ade menyebok hal ko ker ?
Aku ade tanya pasal hal ko ker ?
Aku ade masuk campur hal ko ker ?
Aku duk uma dengan mak bapak aku pown masalah ker ?
Aku ta update blog selalu pown jadi masalah ker ?

Ade owang tahu ta yang aku sangat bz sekarang ?
Ade owang tahu aku tengah berdepan satu event besar untuk lepas raya neyh ?
Ade owang tahu ?
Ta kan ?
Senyap salah...
Bising salah...
Bercakap salah...
Diam salah...
Manusia neyh sebenarnya nak ape, hah ?
Seriyesly, aku bosan gela kene kongkong dengan manusia macam neyh...
Senangkan amal konsep,
selagi aku ta ganggu idup ko, ko jangan ganggu idup aku,
selagi aku ta susahkan ko, ko jangan susahkan aku,
mudahkan ??
Ape masalah sebenarnya ngan life aku n life korang ?????

Nota kaki :-
>> Aku berbulu betul macam neyh...huh...


ENJOY READING MY STORY !! :)

5 typewriter yang prihatin:

Shayra said...

org ade mulut. ada mata. ada telinga. sbb tu byk bunyik..
anyway, raya lmbt lg. haha.
ok2 aku diam
nti x dpt myvi. :P
*tetiba*

Nur Laili Binti Iswan said...

tapi aku ta ganggu hal owang...
=(
ape kaitan dengan raya ??
nah...bang...aku tembak ko...

bulat anak mak said...

saba la kak ~
kau popular beno ..
tuh blom masok af tuh ..
kalau ta kau lagi diva nyah !
hey , na ekoet even tuh !
=P

Shayra said...

mmg la x ganggu. kdg2 pandang pun tidak. tp org tu guna sepenuhnya organ2 anggota2 badan dia smua buat onar kt org lain. jadi, ignore. pejam mata, pekakkan telinga.

Shayra said...

event ape? nak ikut jugak. tak kira. nak jugak!

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!