7/13/10

Kecikkan dOnia neyh

www.tips-fb.com

Salamualaik....

2 3 minggu yang sangat hectic,
sumpah aku ta suke penat macam neyh,
Nak berstory pasal ujung minggu yang baru jer aku lalui,
ta silap aku hari sabtu baru neyh kowt,
ntah ape langkah yang aku buat,
dalam ta sedar dan kesibukan orang ramai,
huh,
aku boleh terserempak dengan manusia yang aku langsung ta nak jumpa lagi.
Betolla kan owang kata 
DOnia neyh sangat kecik
Sebesar2 Malaysia neyh, jumpanya kat tempat tue jugak.
Hahahahaha...
Aku ??
Hurmmm...sumpah jantung aku macam nak jatuh,
tapi bile otw balik aku pk,
kenapa aku nak kene salahkan waktu ?
Da nama pengarah dOnia ini ialah ALLAH S.W.T
So... ta salah kan benda tue jadi =)

Nota kaki :-
>> Kelakar kan ?? Cmne lar kalau sume benda kite boleh putar balik kejadiannya =)


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!