7/22/06

Mission Complete !!!!!!

www.tips-fb.com

Halluu... dah lame xjenguk blog nie...banyak sangat kerje this week..dgn buat portfolio nye..penin gak...nak kate tension sebab putus cinta...susah nak komen...yang penting, kesedihan tue tetap ade..penat sangat...by da way,hari nie xnak cakap pasal cinta yang dah dera perasaan aku tahap nak mampus hari tue...sebabnye aku pun dah luahkan sume yang aku xpuas hati kat dia...ikut dia lah nak anggap hubungan nie sebagai ape...aku pun dah naik bosan...kire sekarang ni digantung xbertali lah...

Alamak aih, sebenarnya aku pun malas nak bercerita pasal hubungan aku, sebenarnya,this week ade bnyk gak cite hepy...1 st of all, aku nak kongsi pasal result periksa sem 2..huhuhuhu..berjaya mengekalkn kedudukan tempat pertama dalam kelas...CGPA aku dapat 3.56...Tapi GPA sem 2 aku kantoi, dapat 3.58 jer...arghh..yang penting aku xkesah, asalkan dapat tempat 1st, yang paling penting aku nak tagih janji kat abang sulung aku walaupun dia xde janji pape kat aku...hahahaha

Keseronokan ke 2, tentula sebab this nite, budak cengeng dalam AF4 tue kuar, dia memang patut kuar...sore dia dah berminggu2, memang poyo nak mampus.. Aku pun pelik, ntah ape lah yang peminat tgk pada budak pelat R nie...tapi tue la astro nie agaknye dah ketandusan idea, ade ker dia buat AFMASUK...tgk2 yang paling tinggi budak Lotter tue...

Aku bukan xsetuju, tapi pakej Lotter just nampak as pelawak jer..aku sendiri rase sunyi bile lotter xde..Walaupun aku xtengok diari, tapi nampak bosanla sebab budak sorang nie rajin buat lawak..kalau sebagai seorg penyanyi, Lotter bukan orangnye. Haziq dah tunjuk prestasi, bagus...Faizal malam nie, tersangat2 bagus..aku ade ikuti pasal forum untuk budak2 AF4 nie, lately nie ramai sangat yang kutuk dak Faizal nie, kate xde peningkatan...Amik malam nie persembahan dia, memang havoc..( Walaupun nyanyi english dia ade slang terengganu ) hahahaha...Farhan dan velvet xpayah nak komplen lagi..cume persembahan Farhan akhir2 nie, nampak ilang sengat..nape erk...Mungkin dapat lagu yang bukan makanan dia kot..Velvet pun nampak biasa jer...cuma yang MALATOP nye, kelantangan sorenye...Yang penting malam nie Velvet dan Farhann, cantik sangatttttttttt....

Cuma 1 jer yang aku harap bile perlu ade AFMASUK...aku xnak pengundi memilih berdasarkan rupe...pilihla berdasrkan bakat yang mereka ade, sebagai penghibur...menggantikan siti nurhaliza yang bakal berkahwin nanti...Akademi Fantasia nie satu tapak bagi penyanyi baru mencari tempat...Tgk Mawi sekarang dah jadi camne, Nana, Reza...Sume dah dapat tempat dihati peminat...

Oklah...nak cite pasal sorang member plak nie..name dia xyah cakap, just bahasakan diri dia A jerk..Dari orentasi, dia memang baik gile ngan aku, suke kacau aku. Dia kate aku sporting, dari kawan biasa, perhubungan kami berlarutan sampai ke tahap sahabat karib...Masalah aku, masalah dia juga..Aku sendiri senang dengan dia..Cume akhir2 nie, dia suke sgt buat perangai, nak kate dia suke kat aku..Jauh sekali...Tapi dia selalu mintak bukan2...kadang2 macam pakwe...aku rase tension gak...Mintak bukan2 yang aku xleh bagi, dia punye perangai pun makin lame makin nampak...xtau, patut jauhkan dri ke x ??? Pening..........................



ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!