2/18/12

Persandingan Imam Muda Hassan

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Alhamdulillah. Already 1.38 am sebenarnya. Esok sepatut - patutnya kena gerak dari rumah seawal yang mungkin. Hujung minggu nie, saya keletihan dengan kepadatan majlis kahwin yang tak disangka2. Should be, persandingan & pernikahan sepupu kesayangan aku saja. Tapi 2 week yang lepas, aku & along dapat jemputan untuk menghadiri majlis persandingan Imam Muda Hassan di Sabak Bernam oleh Big Bro, Abang Idris.



Agak keletihan sebab semalam pagi2 lagi aku da bergerak ke Ampang. Oh ya, cerita pasal persandingan & pernikahan sepupu aku, aku letak tepi dulu. Sebab majlis dia untuk dis week tak habis lagi. Hehehe... Dan for a whole day today, I went through a very long journey to Sabak Bernam. Kalau nak diikutkan, kali terakhir aku pergi ke Sabak Bernam masa kecik2 dulu kowt. Tue pown masa Mak Teh duk sana, lepas tue memang langsung lar xjejak lagi kaki ke sana. So, disebabkan memang tak tahu perjalanan ke sana amik masa bape jam, kami pown main taram jer lar pegi. Keluar uma pukul 10 pagi dan sampai kat sana dalam pukul 12 or 12.30. Seriously memang jauh gila, sebab kawasan perumahan isteri Imam Muda nie dalam kawasan kampung juga. Dah la, masuk jer kawasan Sabak Bernam hujan selebat - lebatnya. So, just enjoy the pic.








Psst....wife IMH neyh sangat2 cantik. Percakapan dia, riak muka dia, lembut jer. Hahahaha...Rasa kagum, tapi dalam masa yang sama, tertanya2 dalam diri, bila la aku nak berubah macam dia nie. =.=.


Nota kaki tangan :
>> Insyaallah, lepas nie team kami akan involve lebih banyak dengan Imam Muda untuk projek2 kebajikan. Doakan yang baik2 saja =)
ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!