10/17/11

Pingsan ke Pengsan

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Eh,
ade orang carik saya ker ??
T_T
ade kowt.
Uuuuuuuuu....
mintak mahap saya tak pingsan ker ape ??
rindu jugak nak berblogging seperti dulu,
tapi mintak mahap sesangat

Saya,
adalah langsung tidak ada masa nak berblogging
Memang saya on9,
tue pown sebab saya nak carik bahan untuk kije2 saya,
lagik satu,
kawan2 saya dah nak abes intern da,
jadik saya kena on9 untuk pastikan saya tak tinggal satu ape pown tentang mereka
Uuuuuuuuuu... nangis lagik

Saya,
tak nak lar janji 
bile saya akan berblogging macam dulu,
tapi insyaallah kalau segalanya kembali seperti dulu,
yang memang saya ade masa yang boleh letak kaki atas meja sambil makan kuaci 3 plastik,
editing gambar letak watermark ngarut2 pelbagai,
insyaallah saya akan kembali..

Uuuuuu... neyh pown sebab otak da blackout
buat slide presentation untuk company visit,
next week isnin saje saya ade 3 presentation,
++ khamis = saya ada 4 presentation
pas tue saya sibuk dengan minggu final
Uuuuuuuuu... nangis lebih lagi.

ENJOY READING MY STORY !! :)

1 typewriter yang prihatin:

Shayra said...

sayam . sabtu nti ade suting pulopp.. ngeau!

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!