7/6/11

Special Entry for Stalker.

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Aku tak suke nak provoke stalker neyh sebenarnya,
sangat2 tak suke,
tapi cmne ae nak cakap,
kesabaran aku neyh makin menipis jer rasa,
tapi seriyes,
aku malas nak maki2,
tak suke nak maki2,
sebab rasa macam orang ta de otak,
Lagi satu,
aku banyak benda nak fikir,
banyak benda nak buat,
selain amik taw pasal ko yer.
Ini jer untuk ko yer.

" Kalau betul dea sayang sangat dekat aku yang dea dah anggap macam adik kandung dea dulu neyh,
kenape ae bila kau mintak dea pilih antara aku dengan kau,
dea pilih kau ??
Dea pilih kau kan ??
Daripada dea pilih maruah adik yang dea anggap macam adik kandung neyh ??
Dea pilih kau kan ??
Banyak benda dea buat untuk kau,
sayang kau 
sampai hanya semata2 untuk kau,
dea boleh nangis & marah2 semua orang.

dan

bila masa,
bila kala,
yang perlu kau buktikan dengan kata - kata kau,
" ala, dea tue kan sayang adik dea gile2, mesti sanggup buat ape ajer untuk adik dea "
bila masa ??

ta de masa yang dea buat macam tue untuk aku setanding dengan ape saja masa yang dea ta de, TAPI dea sanggup buat semua tue untuk kau seorang. Ta de lagi istilah adik yang dia sanggup buat ape saje, tapi semenjak kenal kau, kau lar nadi & nyawa yang dea ada demi persahabatan korang berdua. Itu yang kau kata dea pentingkan aku lebih dari segalanya. "

Nota kaki :
>> Siapa yang takut dengan bayang2 sendiri ? Di saat semua orang bahagia dengan kehidupan masing - masing & LANGSUNG TAK TERFIKIR untuk menggangu kehidupan kau, kau kata mereka mengganggu kehidupan kau. Siapa yang diganggu dan siapa yang mengganggu sebenarnya ?? Kalau kau yang diganggu, kenapa family & abang aku yang ko tabur fitnah merata - rata ??
>> Aku memang tak pernah provoke ko selama neyh, tapi untuk pengetahuan ko, aku menaip entry neyh bukan sebab aku jeles dengan ko or anything TAPI untuk ko faham yang aku sangat letih dengan permainan ko selama neyh. Orang yang tak mengganggu ko, ko canang dekat satu dunia orang tue mengganggu ko. Orang yang sayangkan ko setengah mati, rindukan ko sampai apa saja orang kata tentang ko, dea sanggup bermati - matian back up ko, ko kata dea macam - macam. So, kehidupan siapa yang tak tenang ??
>> Babe, ko jangan ingat ko mulia & orang lain hina. Kita semua buat salah dalam kehidupan yang lalu, ta de siapa yang betul, ta de siapa yang salah. Kalau ko orang bijak, belajar tinggi2, sepatutnya ko boleh bezakan manusia dengan binatang. 

Maaf sangat2. Tindakan & kata - kata kau melepasi jangkauan akal & otak. Aku terpaksa bersuara. Sudahlar, tinggalkan masa silam. Dah bertahun perkara tue berlaku, KALAU KAU KATA KAU BAHAGIA, TUNJUKKAN LAH KEBAHAGIAAN KAU. TINGGALKAN MASA SILAM KAU. Sepertimana semua orang tinggalkan kisah pahit tue di belakang. Kita makin lama makin tua, cukup2 lar perangai tak matang yang nak berdendam dengan orang dan kecoh sana sini takut orang lain ganggu ko padahal orang tue ade keje yang lebih penting daripada amik taw pasal ko.



ENJOY READING MY STORY !! :)

4 typewriter yang prihatin:

:: Mrs.Eady :: said...

nasihat yg baik dik...

Maggi Lipas said...

ermm... :) biarkan mereka ngan dunia fantasi mereka...mungkin mereka ngah cari bahagia atas kejatuhan org lain..bdoalah smoga mreka insaf n cari ktenangan yg hakiki :) apa2 pun..sweet sgt kata2 adik nieh <3

Saya Cha Si Budak Emcem said...

sweet apenye yang <3

Saya Cha Si Budak Emcem said...

mrs eady : time kasih kak :)

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!