7/7/11

Kekasih aty saya :)

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Entry ini adalah khas untuk mengenalkan kekasih hati ulam jantung pisang aku. Yeay !!

Hye, nama saya Kiki. Umur 2 tahun. Jawatan di umah, adalah penggedik paling setia. Perangai buruk, suke merajuk duduk dekat belakang sofa & akan keluar bila mummy pujuk sampai berjurai air mata. Perangai baik, cepat simpati kalau adik kene kurung. Sigh (>.<)




Hye, saya Abu a.k.a Adik. Wah, kan ?? Manjenye saya sebab dipanggil adik. Perangai buruk saya adalah, suke kejar kaki mummy walaupun da diberitahu banyak kali yang mummy sangat sensitif bahagian kaki. Pernah 1 pagi tue, mummy sampai nanges2 sebab takut saya cakar kaki dea. Ahahahaha...( Gelak kejam ). Perangai baik saya setakat neyh ..... Ahahaha, macam ta de jer. Sebab pagi tadi, baru jer saya bagi Along keje baru. Berak di dapur sebab saje nak manja2. (>.<)


Nota kaki :
>> Best lar kan ?? Ade kawan bertekak, bergaduh, teman tengok tv. Huuhuhuhu...alhamdulillah. Kurniaan Allah.




ENJOY READING MY STORY !! :)

3 typewriter yang prihatin:

chenta said...

dah berapa lama bela dua ekor yang comel ni?

Effa ♥ said...

CUTE cats >_<

Maggi Lipas said...

hehehehee..finally, dapat gak kenal anak2 adik nieh...haishh jap g kalo panggil adik..2'2 adik datang..hehhehe

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!