9/6/10

Selamat Hari Raya Aidilfitri

www.tips-fb.com

Salamualaik





Aku memang budak gilew
Aku memang selalu menyakitkan hati orang
Aku memang bermasalah dalam mengawal emosi...
Lagi2 lately neyh,
cakap dengan owang nak menengking jer,
cepat sangat sentap,
cepat sangat nak nangis2,
So...
Untuk mereka yang terasa hati dengan perangai aku lately neyh,
Aku mintak maaf dari ujung rambut sampai ujung kaki
Andai terkasar bahasa dalam belog,
Andai tersindir menyindir,
Maaf yer...
Moga syawal kali ini membawa 1000 erti kebahagiaan & ketenangan pada kita sume..


ENJOY READING MY STORY !! :)

1 typewriter yang prihatin:

Pencari Hati said...

Saya suka kaco awak,
tak kesah pon awak nak menengking dh biasa.haha

cik cha,
selamat hari raya
terima kaseh atas kesudian menjadi rakan saya~

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!