9/27/10

Berhabuk lagi

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Ahah...owang len mau bikin blog,
ekau pown samO,
tapi blog berhabuk gela...ape cerita ??
Okeh, mahap kengkawan yer....
Saya bukan sengaja memencilkan diri, tapi sangat seriyes mengatakan
yang saya sedang cbuk dengan report dan assignment yang berlambak
++ dengan majlis kahwin akak angkat saya yang baru jer berlangsung,
Dan minggu depan majlis di umah pihak lelaki pula...
Uwaaa...seriyes penat oh...
Lately neyh tdo pown ta cukup, sangat tidak lena,
Saya mendoakan diri saya supaya tidak bz selepas minggu depan...
Tapi tetibe terfikir,
saya masih ade dalam sebulan 2 minggu setengah untuk ke final exam...
terus murung...uwaaaaaaa =(
Saya akan kembali bersiaran seperti biasa selepas ini...


ENJOY READING MY STORY !! :)

1 typewriter yang prihatin:

chenta said...

org tgk link kat tepi tu salah..then cuba cha follow blog org semula..

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!