7/16/09

w3LcOme hOme !!!

www.tips-fb.com

Salamualaik...

saya suda pulang,
pulang ke mana ?
pulang ke hostel tersayang...
jumpe adik2 tersayang...
jumpe owang2 yang saya sayang...
sape lae saya sayang...
yang penting saya suda pulang...
TAPI...
saya agak marah,
sebab ape ??
sebab management yang ta berapa nak ok...
memeningkan kepala dan pewot saya yang amat senang tengah bulan neyh...
nasib bek sampai di hostel saya dapat jumpe mereka...
mereka yang mana ???
mereka yang saya tunggu...
budak2 sewel lae biOl...
adik2 yang sememangnye tidak betul wayar otaknye ...huhuhuhu...
pas tue terubat lah aty dengan management gilew tadi...
sebabnye
sebab bilik2 adik saya dekat...
ini saja kecOh suda aras 3 wing B neyh...musti kena tampal note lae pas neyh
ahakzz...
terubat suda windu sama kengkawan...
DAN
buat semester neyh...
saya berazam...
1. DAPAT RESULT LEBYH BAIK... Result sem lepas saya ta berapa nak hancur, cume ranap ckit !!!
2. PUASA CUKUP... Huhuhuhu...Ta nak ganti !!! Penat...
3. BELI PRINTER... camne nak wat assignment... saya pening !!!
itu sajew takat neyh...
hehehehe...

ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!