5/29/12

4 tahun yang penuh liku

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Alhamdulillah, akhirnya bernafas jugak untuk menyping di beloh neyh. Berzaman kowt aku xupdate belog. Xnak cakap pasal alasan, sebab alasan yang sama jer tiap kali aku dah lama xupdate belog kan ? Hehehe... Bukan apa, yes, semester neyh adalah semester yang sangat bz berbanding 6 semester aku ada dekat bumi British neyh.  Semester neyh jugak la semester kedua akhir pengajian aku dkat sini. Sem depan da sibuk dengan intra.

Alhamdulillah jugak selesai presentation final year project dan paper last aku. **pas neyh da ta de paper da dlm mase terdekat, master 2 tahun akan datang baru jumpe paper balik **. Pada aku, sepanjang 7 semester bersamaan 3 tahun setengah ada di BMI, belajar disana, menghabiskan masa suku dari usia dekat sana, banyak yang aku dapat, bukan dari segi pengalaman saja, tapi macam - macam. Ilmu memang xpayah dicakap la, sampai otak neyh da tak tertanggung da, rasa macam nak letak kat sebelah tepi jer, basuh keringkan pas tue pakai semula. Hahaha... Hidup dengan kawan - kawan yang sampai sudahnya tak rasa pon macam kawan, tapi lebih rasa sebagai adik beradik sendiri.

Berada dalam lingkungan mereka yang muda dari aku, ahaha...kadang - kadang lawak jugak, kadang - kadang sedih, kadang - kadang best, kadang - kadang rasa benci. Cuma itu la, aku kena berterima kasih pada mereka yang sentiasa memberi sokongan sepanjang 3 tahun setengah aku bernafas dekat BMI neyh. Dengan mak bapak jauh **ahah, ko jangan nak poyo sangat bedah, ko tue dah 25 tahun setengah taw, nak sedih mendenya mak bapak kau jauh, dah xreti nak berdikari dah**, menahan susah senang disini. Kalau xde mereka yang ada di belakang aku sekarang, mungkin keadaan tue lebih susah dari biasa. Thanks semua !!





ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!