1/26/12

Tulis apa ya

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Kerap hilang,
Kerap sepi,
Kerap sunyi,
Yer,
Saya pemalas,
Untuk menulis,
Untuk meluah,
Untuk bercerita,
Sebab
Ada yang kata,
Bahasa saya setajam pisau,
Lidah saya umpama belati,
Buah fikiran saya sebesar bom tangan.

Yer ker ?
Betul ker ?
Hasilnya
Muka buku jadi medan perang pasif,

Akhirnya,
Luahan saya terbuku dihati,
Celaka kamu,
Buat dunia ini umpama milik kamu,
Bukan milik ALLAH
Bersyukur ke atas ALLAH
tapi terus terusan kamu menganiaya manusia
Itu kamu kata nikmat ALLAH beri

Kejam
Kamu atau aku ?

Ego
Kamu atau aku ?

" Mensyukuri nikmat ALLAH itu bagus, tetapi menganiaya saudara seislam mu itu adalah tidak bagus "



ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!